Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2023.11.03-tól az ügyfélszolgálat a Terminál parkolóban érhető el. A City Break parkolóban lévő ügyintézési lehetőség megszűnt.

Az Ön találatai

A behajtás dátuma
06:00
A kihajtás dátuma
23:45

Flex

  • Legközelebb a terminálhoz.
  • Kedvezményes online ajánlat!
  • Ingyenesen módosítható.
<1 PERC
Listaár 16 000 Ft
Kedvezményes Online Ár 12 750 Ft

Törlés: A foglalás törlése esetén az ár 10%-a kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával törölheti.
Módosítás: A foglalás módosítása esetén módosítási díj nem kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával módosíthatja.
Járműre vonatkozó előírások: 6 méternél hosszabb vagy utánfutóval ellátott járművek nem hajthatnak be ebbe a parkolóba.

Parkolás – gyakran ismétlődő kérdések

 

A Budapest Airport parkoló foglalási rendszere egyszerű és gyors. Az alábbiakban olyan információkat foglaltunk össze, amelyek a parkolással, illetve a foglalásokkal kapcsolatosan ügyfeleink hasznára lehetnek.

  • Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül
  • Pénzügyek
  • Foglalások kezelése
  • Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban
  • Általános parkolási információk

Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül

 

Mennyivel előre lehet foglalni?

Foglalások legfeljebb 12 hónappal utazásának időpontját megelőzően bonyolíthatók, és a foglalás révén az időközben bekövetkező esetleges árváltozások Önre nem vonatkoznak. Amennyiben utazási tervei megváltoznak, foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően megváltoztathatja vagy törölheti.* *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Foglalhatok parkolóhelyet a mai napra?

Az Interneten csak több mint 12 órával a tervezett behajtás előtt lehet foglalni.

 

Mi a legrövidebb előre foglalható parkolási időtartam?

Minden előzetes foglalásnak legalább egy napra kell szólnia.

 

Mi a leghosszabb előre foglalható parkolási időtartam?

Parkolóhelyek legfeljebb 30 napra foglalhatók.

 

Mennyire fontos a rendszám a foglaláshoz?

Gépjárművének rendszáma fontos információ a foglalás szempontjából, mivel a parkolók bejáratainál rendszámfelismerő rendszer üzemel. Amennyiben a megadott rendszám nem megfelelő, ez lelassíthatja a bejutást a parkolókba.

 

Hogyan történik a parkolási díj kiszámítása?

A parkolási díjak 24 órás időszakokra. A foglalás keretében felszámított „napok” (24 órás időszakok) számát az Ön által a foglalás során megadott időpontok alapján számítjuk ki. Ha azonban a parkolóba történő behajtás, illetve az onnan történő kihajtás tényleges időpontja eltér az előzetesen megadottól, és ennek eredményeképpen a parkolás időtartama a foglaláshoz képest egy újabb 24 órás időszakba átnyúlik, akkor ezen időszak után az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj fizetendő. Az árak magyar forintban értendők, és a mindenkori áfát is magukban foglalják.

 

A foglalások után foglalási díjat számítanak fel?

A Budapest Airport Zrt. foglalási vagy kártyahasználati díjat, illetve semmilyen más rejtett költségelemet nem számít fel; Ön a megadott árat fizeti, és nem többet.

 

Mi az oka annak, hogy a kívánt parkolóra a foglalás során nem ad árajánlatot a rendszer?

Ha egy bizonyos, Ön által kiválasztott parkolóra nem ad árajánlatot a rendszer a foglalás során, akkor valószínűleg abban a parkolóban nem állnak rendelkezésre szabad, előre foglalható parkolóhelyek, esetleg az Ön által megadott minimális parkolási idő nem felel meg az adott parkoló használati feltételeinek.

 

Mi a teendő, ha a foglalási folyamat végén nem kapom meg a visszaigazolást, vagy az azt tartalmazó e-mailt?

Ebben az esetben a foglalás lebonyolítása nem volt sikeres, és a folyamatot meg kell ismételni.

Amennyiben az internetes felületen a foglalást sikeresen lebonyolította, de a visszaigazolást tartalmazó e-mailt nem kapta meg, ellenőrizze, hogy a vírusirtója nem blokkol-e bizonyos leveleket, vagy minősít bizonyos leveleket nem kívánatosnak (spam).

Kérjük, hogy a foglalási számot jegyezze fel. Ennek segítségével foglalását utazása előtt bármikor ellenőrizheti rendszerünkben, illetve legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás tervezett időpontját megelőzően az interneten keresztül foglalását módosíthatja vagy törölheti*. *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Pénzügyek

 

Milyen fizetési módok lehetségesek?

A Budapest Airport Zrt. rendszere MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron és American Express bankkártyákat fogad el.

 

A pénzügyi adataim biztonságban vannak?

A Budapest Airport Zrt. parkoló foglalási oldala SSL titkosítással védett szoftvert használ, ami az ilyen jellegű szolgáltatások esetében a szokásos megoldás. A szoftver az összes személyes adatot, beleértve a nevet, az e-mail címet és a kártyaszámot is kódolja.

 

A parkolási díjak az áfát is magukban foglalják?

Igen, a parkolási díjak a 27% áfát is tartalmazzák.

 

Hogyan igényelhetek áfás számlát?

Áfás számla igénylésére a foglalás sikeres befejezését követően van lehetőség. Ha áfás számlát szeretne, kérjük, hogy a foglalás napján küldje meg a szükséges adatokat (cégnév, adószám, EU-s adószám (nem kötelező), település, cím, irányítószám) és a foglalás-visszaigazolásként kapott PDF dokumentumot e-mailen a vatprebooking@bud.hu címre. Társaságunk kizárólag elektronikus áfás számlát állít ki, melyet az Ön e-mail címére küldünk meg.

 

A bankkártyámra terhelt parkolási díjjal kapcsolatos kérdésemet hol és hogyan tudom feltenni?

Keresse a Budapest Airport Parkoló Ügyfélszolgálatát e-mailen a puo@bud.hu címen, és fejtse ki kérdését. Kérjük, hogy az összes szükséges adatot adja meg:

  • Név
  • Foglalási szám
  • A parkoló neve
  • Behajtás időpontja
  • Kihajtás időpontja
  • Parkolási díj
  • A foglaláshoz használt rendszám
  • Napközben elérhető telefonszám

 

Foglalások kezelése

 

Honnan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom sikeres volt?

A foglalás sikeres befejezését követően e-mailen visszaigazolást küldünk Önnek, mely a foglalási számot is tartalmazza. Kérjük, hogy az e-mailhez PDF dokumentum formájában csatolt visszaigazolást nyomtassa ki és hozza magával a repülőtérre. Amennyiben nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük, lépjen be a „Foglalás módosítása” menüpontba, és nyomtassa ki a visszaigazolást a rendszerből.

 

Törölhetem a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően törölheti. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően a parkolási díj egy részét visszatérítjük Önnek. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

 

Módosíthatom a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően bármikor módosíthatja. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően módosítási díjat számítunk fel. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy módosítás esetén az eredeti foglalás törlődik, és a módosítás sikeres lebonyolítását követően a rendszer új visszaigazolást küld.

 

A foglalásom módosítása, illetve törlése esetén díjat számítanak fel?

Igen, foglalás módosítása vagy törlése esetén a parkolási díj egy bizonyos százalékának megfelelő díj kerül felszámításra, melynek mértéke az egyes termékek esetében eltérő. Kérjük, hogy a termék kiválasztását megelőzően tekintse meg az annak módosítására vagy törlésére vonatkozó százalékos díjat az „Információ” linkre kattintva.

 

Foglalással rendelkezem, de nem találom a foglalási számomat.

A foglalási szám a visszaigazoló e-mail tetején található. Probléma esetén kérjük, használja a

„Foglalás módosítása” internetes menüpontot, ahol korábbi foglalásait megtekintheti.

 

Mi a teendő, ha egy másik gépjárművel szeretnék a repülőtéren parkolni, mint aminek a rendszámát megadtam?

Foglalását, illetve az abban szereplő rendszámot legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja.

 

Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban

 

Mi a teendő, amikor a parkoló bejáratához érek?

A repülőtérre történő megérkezéskor kérjük, hajtson a foglalásban szereplő parkolóhoz. A parkoló bejáratánál található sorompónál várjon néhány másodpercet, ameddig a rendszer leolvassa és felismeri a rendszámát, és parkolójegyet ad. Amennyiben az automata nem ad parkolójegyet, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentum jobb felső sarkában található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz, és az automata kiadja parkolójegyét. Kérjük, hogy a parkolójegyet tartsa magánál, mivel a kihajtáshoz szüksége lesz rá. (Kérjük, hogy a parkoló bejáratánál a jegykérő gombot NE NYOMJA MEG, mert ebben az esetben a rendszer nem tudja foglalással rendelkező ügyfélként azonosítani.)

 

Mi a teendő, ha az utazást követően visszatértem a parkolóba?

Kihajtáskor kérjük, hogy a bejáratnál kapott jegyet helyezze be a kijáratnál lévő automatába, és a sorompó automatikusan ki fog nyílni.

 

Mi a teendő, ha a parkolóban nem indul el az autóm?

Fáradjon a Terminál Parkoló közepén található Parkoló Ügyfélszolgálatra, és a parkoló ügyintéző legjobb tudása szerint megpróbál segíteni Önnek.

 

Mi a teendő, ha visszatéréskor késik a gépem?

Ha késik a gépe, és ebből kifolyólag a foglalásában szereplő kihajtási időpontot túllépi, a foglalásán kívüli időtartamra, a 24 órás periódusok száma alapján parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal.

 

Mi történik akkor, ha elhagyom a parkolót, majd visszatérek oda?

A parkolót a foglalási időszak során bármikor elhagyhatja, azonban a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőző kihajtás esetén a parkolási díjkülönbözetet nem áll módunkban megtéríteni Önnek. Amennyiben ismételten behajt a parkolóba, ezt az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj ellenében teheti meg.

 

Mi a teendő akkor, ha előre nem látható okokból a tervezettnél korábban térek vissza az utamról? A kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat visszatérítik?

Amennyiben a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőzően érkezik vissza a parkolóba, a kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat nem áll módunkban megtéríteni. A kijáratnál a sorompó ugyanúgy automatikusan ki fog nyílni, mintha a foglalás utolsó napján távozott volna.

 

Mi történik, ha az internetes előfoglalásban megadott behajtási időpontot megelőzően érkezem meg a parkolóba?

A rendszer az előfoglalást legfeljebb 4 órával a megadott behajtási időpontot megelőzően, illetve legfeljebb 24 órával a megadott behajtási időpontot követően ismeri fel. Például, ha behajtási időpontként egy adott napon délelőtt 10 órát adott meg, akkor a rendszer aznap reggel 6 óra és másnap délelőtt 9:59 között bármikor felismeri a foglalást, és beengedi Önt a parkolóba.

 

Mi történik, ha a foglalásomban szereplő parkoló bejáratánál a rendszer nem ismeri fel a gépjárművem rendszámát?

A foglalásában szereplő parkoló bejáratához történő megérkezésekor az előfoglalás tényét elsődlegesen rendszáma alapján azonosítjuk, így alapesetben a rendszernek a rendszám alapján fel kell ismernie, hogy előfoglalással rendelkező ügyfélről van szó. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentumon található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz. Amennyiben a vonalkód nem működik, kérjük, nyomja meg az automatán található Információ hívógombot, és kollégáink tájékoztatják a további teendőkről.

 

Mi a teendő, ha az utazási terveim megváltoznak, és a parkolóba történő behajtást követően meg kívánom hosszabbítani a foglalásban szereplő parkolási időtartamot?

A parkolóba történő behajtást követően a foglalás módosítására nincs lehetőség. Ebben az esetben a foglalásán kívüli időtartamra parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal. A kihajtás érdekében kérjük, hogy a foglalásán kívüli időtartamra vonatkozó parkolási díjat a fizető-automaták valamelyikénél szíveskedjen rendezni.

 

Mi történik akkor, ha előre nem látható probléma merül fel az utazás napján, például a járatomat törlik? Törölhető vagy módosítható a foglalásom ebben az esetben?

Foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja, illetve törölheti. Ezt követően a foglalás módosítására, törlésére nincs lehetőség.

 

Mi történik akkor, ha a foglalásommal kapcsolatos adatokat nem hozom magammal a repülőtérre?

Parkolóinkban rendszámfelismerő rendszer üzemel; amennyiben foglalással rendelkező ügyfeleink pontosan követik a behajtási eljárást, a sorompó alapesetben automatikusan kinyílik. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, és Ön elfelejtette magával hozni a visszaigazolást, a rendszer nem fogja tudni Önt előfoglalással rendelkező ügyfélként azonosítani. Ebben az esetben, amennyiben behajt a parkolóba, az adott időpontban ott érvényes parkolási díj vonatkozik majd Önre.

 

Általános parkolási információk

 

Milyen nyitva tartással üzemelnek a parkolók?

Az összes parkolónk folyamatos nyitva tartással üzemel.

 

Hogyan tudom megtalálni a foglalásban szereplő parkolót?

A visszaigazoló dokumentum tartalmaz egy a parkolóink elhelyezkedését ábrázoló térképet, illetve a bejáratok GPS koordinátáit.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás?

Az interneten foglalható parkolóinkban a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás nincs érvényben.

 

Mozgássérültek számára hogyan kell parkolóhelyet foglalni az interneten keresztül?

A mozgássérültek számára ugyanúgy kell parkolóhelyeket foglalni, mint bármilyen más ügyfél részére. A foglalásban szereplő parkolóba történő behajtáskor kérjük, hajtson az adott parkolónak a terminálépülethez legközelebb eső részéhez, és keresse a mozgássérültek számára fenntartott parkolóhelyeket.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárműtípusokra vonatkozó korlátozás?

A parkolót használó gépjárművek legfeljebb 6 méter hosszúak lehetnek, és utánfutó vagy vontatmány nem lehet hozzájuk kapcsolva.

 

Melyek a parkolókban aktuálisan érvényes árak?

A parkolási termék kiválasztása során az adott időpontban érvényes parkolási díjak áthúzással vannak megjelenítve rendszerünkben.

 

Hogyan nyújthatom be a szolgáltatással kapcsolatos panaszomat?

Kérjük, hogy panaszát a www.bud.hu honlapon megtalálható véleménykártya segítségével küldje meg részünkre.

Flex

  • Legközelebb a terminálhoz.
  • Ingyenesen módosítható.
2-4 PERC
Kedvezményes Online Ár 10 500 Ft
Elfogyott

Törlés: A foglalás törlése esetén az ár 10%-a kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával törölheti.
Módosítás: A foglalás módosítása esetén módosítási díj nem kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával módosíthatja.
Járműre vonatkozó előírások: 6 méternél hosszabb vagy utánfutóval ellátott járművek nem hajthatnak be ebbe a parkolóba.

Parkolás – gyakran ismétlődő kérdések

 

A Budapest Airport parkoló foglalási rendszere egyszerű és gyors. Az alábbiakban olyan információkat foglaltunk össze, amelyek a parkolással, illetve a foglalásokkal kapcsolatosan ügyfeleink hasznára lehetnek.

  • Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül
  • Pénzügyek
  • Foglalások kezelése
  • Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban
  • Általános parkolási információk

Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül

 

Mennyivel előre lehet foglalni?

Foglalások legfeljebb 12 hónappal utazásának időpontját megelőzően bonyolíthatók, és a foglalás révén az időközben bekövetkező esetleges árváltozások Önre nem vonatkoznak. Amennyiben utazási tervei megváltoznak, foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően megváltoztathatja vagy törölheti.* *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Foglalhatok parkolóhelyet a mai napra?

Az Interneten csak több mint 12 órával a tervezett behajtás előtt lehet foglalni.

 

Mi a legrövidebb előre foglalható parkolási időtartam?

Minden előzetes foglalásnak legalább egy napra kell szólnia.

 

Mi a leghosszabb előre foglalható parkolási időtartam?

Parkolóhelyek legfeljebb 30 napra foglalhatók.

 

Mennyire fontos a rendszám a foglaláshoz?

Gépjárművének rendszáma fontos információ a foglalás szempontjából, mivel a parkolók bejáratainál rendszámfelismerő rendszer üzemel. Amennyiben a megadott rendszám nem megfelelő, ez lelassíthatja a bejutást a parkolókba.

 

Hogyan történik a parkolási díj kiszámítása?

A parkolási díjak 24 órás időszakokra. A foglalás keretében felszámított „napok” (24 órás időszakok) számát az Ön által a foglalás során megadott időpontok alapján számítjuk ki. Ha azonban a parkolóba történő behajtás, illetve az onnan történő kihajtás tényleges időpontja eltér az előzetesen megadottól, és ennek eredményeképpen a parkolás időtartama a foglaláshoz képest egy újabb 24 órás időszakba átnyúlik, akkor ezen időszak után az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj fizetendő. Az árak magyar forintban értendők, és a mindenkori áfát is magukban foglalják.

 

A foglalások után foglalási díjat számítanak fel?

A Budapest Airport Zrt. foglalási vagy kártyahasználati díjat, illetve semmilyen más rejtett költségelemet nem számít fel; Ön a megadott árat fizeti, és nem többet.

 

Mi az oka annak, hogy a kívánt parkolóra a foglalás során nem ad árajánlatot a rendszer?

Ha egy bizonyos, Ön által kiválasztott parkolóra nem ad árajánlatot a rendszer a foglalás során, akkor valószínűleg abban a parkolóban nem állnak rendelkezésre szabad, előre foglalható parkolóhelyek, esetleg az Ön által megadott minimális parkolási idő nem felel meg az adott parkoló használati feltételeinek.

 

Mi a teendő, ha a foglalási folyamat végén nem kapom meg a visszaigazolást, vagy az azt tartalmazó e-mailt?

Ebben az esetben a foglalás lebonyolítása nem volt sikeres, és a folyamatot meg kell ismételni.

Amennyiben az internetes felületen a foglalást sikeresen lebonyolította, de a visszaigazolást tartalmazó e-mailt nem kapta meg, ellenőrizze, hogy a vírusirtója nem blokkol-e bizonyos leveleket, vagy minősít bizonyos leveleket nem kívánatosnak (spam).

Kérjük, hogy a foglalási számot jegyezze fel. Ennek segítségével foglalását utazása előtt bármikor ellenőrizheti rendszerünkben, illetve legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás tervezett időpontját megelőzően az interneten keresztül foglalását módosíthatja vagy törölheti*. *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Pénzügyek

 

Milyen fizetési módok lehetségesek?

A Budapest Airport Zrt. rendszere MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron és American Express bankkártyákat fogad el.

 

A pénzügyi adataim biztonságban vannak?

A Budapest Airport Zrt. parkoló foglalási oldala SSL titkosítással védett szoftvert használ, ami az ilyen jellegű szolgáltatások esetében a szokásos megoldás. A szoftver az összes személyes adatot, beleértve a nevet, az e-mail címet és a kártyaszámot is kódolja.

 

A parkolási díjak az áfát is magukban foglalják?

Igen, a parkolási díjak a 27% áfát is tartalmazzák.

 

Hogyan igényelhetek áfás számlát?

Áfás számla igénylésére a foglalás sikeres befejezését követően van lehetőség. Ha áfás számlát szeretne, kérjük, hogy a foglalás napján küldje meg a szükséges adatokat (cégnév, adószám, EU-s adószám (nem kötelező), település, cím, irányítószám) és a foglalás-visszaigazolásként kapott PDF dokumentumot e-mailen a vatprebooking@bud.hu címre. Társaságunk kizárólag elektronikus áfás számlát állít ki, melyet az Ön e-mail címére küldünk meg.

 

A bankkártyámra terhelt parkolási díjjal kapcsolatos kérdésemet hol és hogyan tudom feltenni?

Keresse a Budapest Airport Parkoló Ügyfélszolgálatát e-mailen a puo@bud.hu címen, és fejtse ki kérdését. Kérjük, hogy az összes szükséges adatot adja meg:

  • Név
  • Foglalási szám
  • A parkoló neve
  • Behajtás időpontja
  • Kihajtás időpontja
  • Parkolási díj
  • A foglaláshoz használt rendszám
  • Napközben elérhető telefonszám

 

Foglalások kezelése

 

Honnan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom sikeres volt?

A foglalás sikeres befejezését követően e-mailen visszaigazolást küldünk Önnek, mely a foglalási számot is tartalmazza. Kérjük, hogy az e-mailhez PDF dokumentum formájában csatolt visszaigazolást nyomtassa ki és hozza magával a repülőtérre. Amennyiben nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük, lépjen be a „Foglalás módosítása” menüpontba, és nyomtassa ki a visszaigazolást a rendszerből.

 

Törölhetem a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően törölheti. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően a parkolási díj egy részét visszatérítjük Önnek. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

 

Módosíthatom a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően bármikor módosíthatja. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően módosítási díjat számítunk fel. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy módosítás esetén az eredeti foglalás törlődik, és a módosítás sikeres lebonyolítását követően a rendszer új visszaigazolást küld.

 

A foglalásom módosítása, illetve törlése esetén díjat számítanak fel?

Igen, foglalás módosítása vagy törlése esetén a parkolási díj egy bizonyos százalékának megfelelő díj kerül felszámításra, melynek mértéke az egyes termékek esetében eltérő. Kérjük, hogy a termék kiválasztását megelőzően tekintse meg az annak módosítására vagy törlésére vonatkozó százalékos díjat az „Információ” linkre kattintva.

 

Foglalással rendelkezem, de nem találom a foglalási számomat.

A foglalási szám a visszaigazoló e-mail tetején található. Probléma esetén kérjük, használja a

„Foglalás módosítása” internetes menüpontot, ahol korábbi foglalásait megtekintheti.

 

Mi a teendő, ha egy másik gépjárművel szeretnék a repülőtéren parkolni, mint aminek a rendszámát megadtam?

Foglalását, illetve az abban szereplő rendszámot legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja.

 

Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban

 

Mi a teendő, amikor a parkoló bejáratához érek?

A repülőtérre történő megérkezéskor kérjük, hajtson a foglalásban szereplő parkolóhoz. A parkoló bejáratánál található sorompónál várjon néhány másodpercet, ameddig a rendszer leolvassa és felismeri a rendszámát, és parkolójegyet ad. Amennyiben az automata nem ad parkolójegyet, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentum jobb felső sarkában található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz, és az automata kiadja parkolójegyét. Kérjük, hogy a parkolójegyet tartsa magánál, mivel a kihajtáshoz szüksége lesz rá. (Kérjük, hogy a parkoló bejáratánál a jegykérő gombot NE NYOMJA MEG, mert ebben az esetben a rendszer nem tudja foglalással rendelkező ügyfélként azonosítani.)

 

Mi a teendő, ha az utazást követően visszatértem a parkolóba?

Kihajtáskor kérjük, hogy a bejáratnál kapott jegyet helyezze be a kijáratnál lévő automatába, és a sorompó automatikusan ki fog nyílni.

 

Mi a teendő, ha a parkolóban nem indul el az autóm?

Fáradjon a Terminál Parkoló közepén található Parkoló Ügyfélszolgálatra, és a parkoló ügyintéző legjobb tudása szerint megpróbál segíteni Önnek.

 

Mi a teendő, ha visszatéréskor késik a gépem?

Ha késik a gépe, és ebből kifolyólag a foglalásában szereplő kihajtási időpontot túllépi, a foglalásán kívüli időtartamra, a 24 órás periódusok száma alapján parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal.

 

Mi történik akkor, ha elhagyom a parkolót, majd visszatérek oda?

A parkolót a foglalási időszak során bármikor elhagyhatja, azonban a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőző kihajtás esetén a parkolási díjkülönbözetet nem áll módunkban megtéríteni Önnek. Amennyiben ismételten behajt a parkolóba, ezt az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj ellenében teheti meg.

 

Mi a teendő akkor, ha előre nem látható okokból a tervezettnél korábban térek vissza az utamról? A kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat visszatérítik?

Amennyiben a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőzően érkezik vissza a parkolóba, a kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat nem áll módunkban megtéríteni. A kijáratnál a sorompó ugyanúgy automatikusan ki fog nyílni, mintha a foglalás utolsó napján távozott volna.

 

Mi történik, ha az internetes előfoglalásban megadott behajtási időpontot megelőzően érkezem meg a parkolóba?

A rendszer az előfoglalást legfeljebb 4 órával a megadott behajtási időpontot megelőzően, illetve legfeljebb 24 órával a megadott behajtási időpontot követően ismeri fel. Például, ha behajtási időpontként egy adott napon délelőtt 10 órát adott meg, akkor a rendszer aznap reggel 6 óra és másnap délelőtt 9:59 között bármikor felismeri a foglalást, és beengedi Önt a parkolóba.

 

Mi történik, ha a foglalásomban szereplő parkoló bejáratánál a rendszer nem ismeri fel a gépjárművem rendszámát?

A foglalásában szereplő parkoló bejáratához történő megérkezésekor az előfoglalás tényét elsődlegesen rendszáma alapján azonosítjuk, így alapesetben a rendszernek a rendszám alapján fel kell ismernie, hogy előfoglalással rendelkező ügyfélről van szó. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentumon található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz. Amennyiben a vonalkód nem működik, kérjük, nyomja meg az automatán található Információ hívógombot, és kollégáink tájékoztatják a további teendőkről.

 

Mi a teendő, ha az utazási terveim megváltoznak, és a parkolóba történő behajtást követően meg kívánom hosszabbítani a foglalásban szereplő parkolási időtartamot?

A parkolóba történő behajtást követően a foglalás módosítására nincs lehetőség. Ebben az esetben a foglalásán kívüli időtartamra parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal. A kihajtás érdekében kérjük, hogy a foglalásán kívüli időtartamra vonatkozó parkolási díjat a fizető-automaták valamelyikénél szíveskedjen rendezni.

 

Mi történik akkor, ha előre nem látható probléma merül fel az utazás napján, például a járatomat törlik? Törölhető vagy módosítható a foglalásom ebben az esetben?

Foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja, illetve törölheti. Ezt követően a foglalás módosítására, törlésére nincs lehetőség.

 

Mi történik akkor, ha a foglalásommal kapcsolatos adatokat nem hozom magammal a repülőtérre?

Parkolóinkban rendszámfelismerő rendszer üzemel; amennyiben foglalással rendelkező ügyfeleink pontosan követik a behajtási eljárást, a sorompó alapesetben automatikusan kinyílik. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, és Ön elfelejtette magával hozni a visszaigazolást, a rendszer nem fogja tudni Önt előfoglalással rendelkező ügyfélként azonosítani. Ebben az esetben, amennyiben behajt a parkolóba, az adott időpontban ott érvényes parkolási díj vonatkozik majd Önre.

 

Általános parkolási információk

 

Milyen nyitva tartással üzemelnek a parkolók?

Az összes parkolónk folyamatos nyitva tartással üzemel.

 

Hogyan tudom megtalálni a foglalásban szereplő parkolót?

A visszaigazoló dokumentum tartalmaz egy a parkolóink elhelyezkedését ábrázoló térképet, illetve a bejáratok GPS koordinátáit.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás?

Az interneten foglalható parkolóinkban a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás nincs érvényben.

 

Mozgássérültek számára hogyan kell parkolóhelyet foglalni az interneten keresztül?

A mozgássérültek számára ugyanúgy kell parkolóhelyeket foglalni, mint bármilyen más ügyfél részére. A foglalásban szereplő parkolóba történő behajtáskor kérjük, hajtson az adott parkolónak a terminálépülethez legközelebb eső részéhez, és keresse a mozgássérültek számára fenntartott parkolóhelyeket.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárműtípusokra vonatkozó korlátozás?

A parkolót használó gépjárművek legfeljebb 6 méter hosszúak lehetnek, és utánfutó vagy vontatmány nem lehet hozzájuk kapcsolva.

 

Melyek a parkolókban aktuálisan érvényes árak?

A parkolási termék kiválasztása során az adott időpontban érvényes parkolási díjak áthúzással vannak megjelenítve rendszerünkben.

 

Hogyan nyújthatom be a szolgáltatással kapcsolatos panaszomat?

Kérjük, hogy panaszát a www.bud.hu honlapon megtalálható véleménykártya segítségével küldje meg részünkre.

Super Flex

  • Olcsó parkolás – foglaljon online!
  • 4-9 perc sétára a termináltól.
  • Ingyenesen módosítható.
4-9 PERC
Kedvezményes Online Ár 8 400 Ft
Elfogyott

Törlés: A foglalás törlése esetén az ár 20%-a kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történo behajtás elott legkésobb 12 órával törölheti.
Módosítás: A foglalás módosítása esetén módosítási díj nem kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történo behajtás elott legkésobb 12 órával módosíthatja.
Jármure vonatkozó eloírások: 6 méternél hosszabb vagy utánfutóval ellátott jármuvek nem hajthatnak be ebbe a parkolóba.

Aszfaltozott parkoló.

Parkolás – gyakran ismétlődő kérdések

 

A Budapest Airport parkoló foglalási rendszere egyszerű és gyors. Az alábbiakban olyan információkat foglaltunk össze, amelyek a parkolással, illetve a foglalásokkal kapcsolatosan ügyfeleink hasznára lehetnek.

  • Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül
  • Pénzügyek
  • Foglalások kezelése
  • Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban
  • Általános parkolási információk

Parkolóhely-foglalás az interneten keresztül

 

Mennyivel előre lehet foglalni?

Foglalások legfeljebb 12 hónappal utazásának időpontját megelőzően bonyolíthatók, és a foglalás révén az időközben bekövetkező esetleges árváltozások Önre nem vonatkoznak. Amennyiben utazási tervei megváltoznak, foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően megváltoztathatja vagy törölheti.* *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Foglalhatok parkolóhelyet a mai napra?

Az Interneten csak több mint 12 órával a tervezett behajtás előtt lehet foglalni.

 

Mi a legrövidebb előre foglalható parkolási időtartam?

Minden előzetes foglalásnak legalább egy napra kell szólnia.

 

Mi a leghosszabb előre foglalható parkolási időtartam?

Parkolóhelyek legfeljebb 30 napra foglalhatók.

 

Mennyire fontos a rendszám a foglaláshoz?

Gépjárművének rendszáma fontos információ a foglalás szempontjából, mivel a parkolók bejáratainál rendszámfelismerő rendszer üzemel. Amennyiben a megadott rendszám nem megfelelő, ez lelassíthatja a bejutást a parkolókba.

 

Hogyan történik a parkolási díj kiszámítása?

A parkolási díjak 24 órás időszakokra. A foglalás keretében felszámított „napok” (24 órás időszakok) számát az Ön által a foglalás során megadott időpontok alapján számítjuk ki. Ha azonban a parkolóba történő behajtás, illetve az onnan történő kihajtás tényleges időpontja eltér az előzetesen megadottól, és ennek eredményeképpen a parkolás időtartama a foglaláshoz képest egy újabb 24 órás időszakba átnyúlik, akkor ezen időszak után az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj fizetendő. Az árak magyar forintban értendők, és a mindenkori áfát is magukban foglalják.

 

A foglalások után foglalási díjat számítanak fel?

A Budapest Airport Zrt. foglalási vagy kártyahasználati díjat, illetve semmilyen más rejtett költségelemet nem számít fel; Ön a megadott árat fizeti, és nem többet.

 

Mi az oka annak, hogy a kívánt parkolóra a foglalás során nem ad árajánlatot a rendszer?

Ha egy bizonyos, Ön által kiválasztott parkolóra nem ad árajánlatot a rendszer a foglalás során, akkor valószínűleg abban a parkolóban nem állnak rendelkezésre szabad, előre foglalható parkolóhelyek, esetleg az Ön által megadott minimális parkolási idő nem felel meg az adott parkoló használati feltételeinek.

 

Mi a teendő, ha a foglalási folyamat végén nem kapom meg a visszaigazolást, vagy az azt tartalmazó e-mailt?

Ebben az esetben a foglalás lebonyolítása nem volt sikeres, és a folyamatot meg kell ismételni.

Amennyiben az internetes felületen a foglalást sikeresen lebonyolította, de a visszaigazolást tartalmazó e-mailt nem kapta meg, ellenőrizze, hogy a vírusirtója nem blokkol-e bizonyos leveleket, vagy minősít bizonyos leveleket nem kívánatosnak (spam).

Kérjük, hogy a foglalási számot jegyezze fel. Ennek segítségével foglalását utazása előtt bármikor ellenőrizheti rendszerünkben, illetve legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás tervezett időpontját megelőzően az interneten keresztül foglalását módosíthatja vagy törölheti*. *Egyes termékek esetében a módosítás, illetve törlés nem lehetséges, ezért kérjük, a foglalás során ellenőrizze a vonatkozó feltételeket.

 

Pénzügyek

 

Milyen fizetési módok lehetségesek?

A Budapest Airport Zrt. rendszere MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron és American Express bankkártyákat fogad el.

 

A pénzügyi adataim biztonságban vannak?

A Budapest Airport Zrt. parkoló foglalási oldala SSL titkosítással védett szoftvert használ, ami az ilyen jellegű szolgáltatások esetében a szokásos megoldás. A szoftver az összes személyes adatot, beleértve a nevet, az e-mail címet és a kártyaszámot is kódolja.

 

A parkolási díjak az áfát is magukban foglalják?

Igen, a parkolási díjak a 27% áfát is tartalmazzák.

 

Hogyan igényelhetek áfás számlát?

Áfás számla igénylésére a foglalás sikeres befejezését követően van lehetőség. Ha áfás számlát szeretne, kérjük, hogy a foglalás napján küldje meg a szükséges adatokat (cégnév, adószám, EU-s adószám (nem kötelező), település, cím, irányítószám) és a foglalás-visszaigazolásként kapott PDF dokumentumot e-mailen a vatprebooking@bud.hu címre. Társaságunk kizárólag elektronikus áfás számlát állít ki, melyet az Ön e-mail címére küldünk meg.

 

A bankkártyámra terhelt parkolási díjjal kapcsolatos kérdésemet hol és hogyan tudom feltenni?

Keresse a Budapest Airport Parkoló Ügyfélszolgálatát e-mailen a puo@bud.hu címen, és fejtse ki kérdését. Kérjük, hogy az összes szükséges adatot adja meg:

  • Név
  • Foglalási szám
  • A parkoló neve
  • Behajtás időpontja
  • Kihajtás időpontja
  • Parkolási díj
  • A foglaláshoz használt rendszám
  • Napközben elérhető telefonszám

 

Foglalások kezelése

 

Honnan bizonyosodhatok meg arról, hogy a foglalásom sikeres volt?

A foglalás sikeres befejezését követően e-mailen visszaigazolást küldünk Önnek, mely a foglalási számot is tartalmazza. Kérjük, hogy az e-mailhez PDF dokumentum formájában csatolt visszaigazolást nyomtassa ki és hozza magával a repülőtérre. Amennyiben nem kap visszaigazoló e-mailt, kérjük, lépjen be a „Foglalás módosítása” menüpontba, és nyomtassa ki a visszaigazolást a rendszerből.

 

Törölhetem a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően törölheti. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően a parkolási díj egy részét visszatérítjük Önnek. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

 

Módosíthatom a foglalásomat, amennyiben az utazási terveim megváltoznak?

A „Foglalás módosítása” internetes menüpont segítségével foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően bármikor módosíthatja. Ez esetben, az Ön által választott termékhez kapcsolódó feltételektől függően módosítási díjat számítunk fel. Ez alól egyes, jelentős árengedményt biztosító termékek kivételt képeznek; ezek törlésére, illetve megváltoztatására nincs lehetőség.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy módosítás esetén az eredeti foglalás törlődik, és a módosítás sikeres lebonyolítását követően a rendszer új visszaigazolást küld.

 

A foglalásom módosítása, illetve törlése esetén díjat számítanak fel?

Igen, foglalás módosítása vagy törlése esetén a parkolási díj egy bizonyos százalékának megfelelő díj kerül felszámításra, melynek mértéke az egyes termékek esetében eltérő. Kérjük, hogy a termék kiválasztását megelőzően tekintse meg az annak módosítására vagy törlésére vonatkozó százalékos díjat az „Információ” linkre kattintva.

 

Foglalással rendelkezem, de nem találom a foglalási számomat.

A foglalási szám a visszaigazoló e-mail tetején található. Probléma esetén kérjük, használja a

„Foglalás módosítása” internetes menüpontot, ahol korábbi foglalásait megtekintheti.

 

Mi a teendő, ha egy másik gépjárművel szeretnék a repülőtéren parkolni, mint aminek a rendszámát megadtam?

Foglalását, illetve az abban szereplő rendszámot legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja.

 

Teendők be- és kihajtáskor, illetve a parkolóban

 

Mi a teendő, amikor a parkoló bejáratához érek?

A repülőtérre történő megérkezéskor kérjük, hajtson a foglalásban szereplő parkolóhoz. A parkoló bejáratánál található sorompónál várjon néhány másodpercet, ameddig a rendszer leolvassa és felismeri a rendszámát, és parkolójegyet ad. Amennyiben az automata nem ad parkolójegyet, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentum jobb felső sarkában található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz, és az automata kiadja parkolójegyét. Kérjük, hogy a parkolójegyet tartsa magánál, mivel a kihajtáshoz szüksége lesz rá. (Kérjük, hogy a parkoló bejáratánál a jegykérő gombot NE NYOMJA MEG, mert ebben az esetben a rendszer nem tudja foglalással rendelkező ügyfélként azonosítani.)

 

Mi a teendő, ha az utazást követően visszatértem a parkolóba?

Kihajtáskor kérjük, hogy a bejáratnál kapott jegyet helyezze be a kijáratnál lévő automatába, és a sorompó automatikusan ki fog nyílni.

 

Mi a teendő, ha a parkolóban nem indul el az autóm?

Fáradjon a Terminál Parkoló közepén található Parkoló Ügyfélszolgálatra, és a parkoló ügyintéző legjobb tudása szerint megpróbál segíteni Önnek.

 

Mi a teendő, ha visszatéréskor késik a gépem?

Ha késik a gépe, és ebből kifolyólag a foglalásában szereplő kihajtási időpontot túllépi, a foglalásán kívüli időtartamra, a 24 órás periódusok száma alapján parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal.

 

Mi történik akkor, ha elhagyom a parkolót, majd visszatérek oda?

A parkolót a foglalási időszak során bármikor elhagyhatja, azonban a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőző kihajtás esetén a parkolási díjkülönbözetet nem áll módunkban megtéríteni Önnek. Amennyiben ismételten behajt a parkolóba, ezt az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díj ellenében teheti meg.

 

Mi a teendő akkor, ha előre nem látható okokból a tervezettnél korábban térek vissza az utamról? A kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat visszatérítik?

Amennyiben a foglalásában szereplő kihajtási időpontot megelőzően érkezik vissza a parkolóba, a kihasználatlan időszakra vonatkozó parkolási díjat nem áll módunkban megtéríteni. A kijáratnál a sorompó ugyanúgy automatikusan ki fog nyílni, mintha a foglalás utolsó napján távozott volna.

 

Mi történik, ha az internetes előfoglalásban megadott behajtási időpontot megelőzően érkezem meg a parkolóba?

A rendszer az előfoglalást legfeljebb 4 órával a megadott behajtási időpontot megelőzően, illetve legfeljebb 24 órával a megadott behajtási időpontot követően ismeri fel. Például, ha behajtási időpontként egy adott napon délelőtt 10 órát adott meg, akkor a rendszer aznap reggel 6 óra és másnap délelőtt 9:59 között bármikor felismeri a foglalást, és beengedi Önt a parkolóba.

 

Mi történik, ha a foglalásomban szereplő parkoló bejáratánál a rendszer nem ismeri fel a gépjárművem rendszámát?

A foglalásában szereplő parkoló bejáratához történő megérkezésekor az előfoglalás tényét elsődlegesen rendszáma alapján azonosítjuk, így alapesetben a rendszernek a rendszám alapján fel kell ismernie, hogy előfoglalással rendelkező ügyfélről van szó. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, kérjük, hogy a visszaigazoló dokumentumon található vonalkódot tartsa a parkoló bejáratánál található automatánál lévő olvasóhoz. Amennyiben a vonalkód nem működik, kérjük, nyomja meg az automatán található Információ hívógombot, és kollégáink tájékoztatják a további teendőkről.

 

Mi a teendő, ha az utazási terveim megváltoznak, és a parkolóba történő behajtást követően meg kívánom hosszabbítani a foglalásban szereplő parkolási időtartamot?

A parkolóba történő behajtást követően a foglalás módosítására nincs lehetőség. Ebben az esetben a foglalásán kívüli időtartamra parkolási díjat számítunk fel, amely megegyezik az adott parkolóban az adott időpontban érvényes parkolási díjjal. A kihajtás érdekében kérjük, hogy a foglalásán kívüli időtartamra vonatkozó parkolási díjat a fizető-automaták valamelyikénél szíveskedjen rendezni.

 

Mi történik akkor, ha előre nem látható probléma merül fel az utazás napján, például a járatomat törlik? Törölhető vagy módosítható a foglalásom ebben az esetben?

Foglalását legalább 12 órával a parkolóba történő behajtás időpontját megelőzően módosíthatja, illetve törölheti. Ezt követően a foglalás módosítására, törlésére nincs lehetőség.

 

Mi történik akkor, ha a foglalásommal kapcsolatos adatokat nem hozom magammal a repülőtérre?

Parkolóinkban rendszámfelismerő rendszer üzemel; amennyiben foglalással rendelkező ügyfeleink pontosan követik a behajtási eljárást, a sorompó alapesetben automatikusan kinyílik. Amennyiben a rendszer nem ismeri fel gépjárműve rendszámát, és Ön elfelejtette magával hozni a visszaigazolást, a rendszer nem fogja tudni Önt előfoglalással rendelkező ügyfélként azonosítani. Ebben az esetben, amennyiben behajt a parkolóba, az adott időpontban ott érvényes parkolási díj vonatkozik majd Önre.

 

Általános parkolási információk

 

Milyen nyitva tartással üzemelnek a parkolók?

Az összes parkolónk folyamatos nyitva tartással üzemel.

 

Hogyan tudom megtalálni a foglalásban szereplő parkolót?

A visszaigazoló dokumentum tartalmaz egy a parkolóink elhelyezkedését ábrázoló térképet, illetve a bejáratok GPS koordinátáit.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás?

Az interneten foglalható parkolóinkban a gépjárművek magasságára vonatkozó korlátozás nincs érvényben.

 

Mozgássérültek számára hogyan kell parkolóhelyet foglalni az interneten keresztül?

A mozgássérültek számára ugyanúgy kell parkolóhelyeket foglalni, mint bármilyen más ügyfél részére. A foglalásban szereplő parkolóba történő behajtáskor kérjük, hajtson az adott parkolónak a terminálépülethez legközelebb eső részéhez, és keresse a mozgássérültek számára fenntartott parkolóhelyeket.

 

A parkolókban van érvényben a gépjárműtípusokra vonatkozó korlátozás?

A parkolót használó gépjárművek legfeljebb 6 méter hosszúak lehetnek, és utánfutó vagy vontatmány nem lehet hozzájuk kapcsolva.

 

Melyek a parkolókban aktuálisan érvényes árak?

A parkolási termék kiválasztása során az adott időpontban érvényes parkolási díjak áthúzással vannak megjelenítve rendszerünkben.

 

Hogyan nyújthatom be a szolgáltatással kapcsolatos panaszomat?

Kérjük, hogy panaszát a www.bud.hu honlapon megtalálható véleménykártya segítségével küldje meg részünkre.

Super Flex

  • Olcsó parkolás – foglaljon online!
  • 8-10 perc sétára a termináltól.
  • Ingyenesen módosítható.
8-10 PERC
Kedvezményes Online Ár 6 700 Ft
Elfogyott

Törlés: A foglalás törlése esetén az ár 20%-a kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával törölheti.
Módosítás: A foglalás módosítása esetén módosítási díj nem kerül felszámításra.
Foglalását a parkolóba történő behajtás előtt legkésőbb 12 órával módosíthatja.
Járműre vonatkozó előírások: 6 méternél hosszabb vagy utánfutóval ellátott járművek nem hajthatnak be ebbe a parkolóba.

Minőségi murvás parkoló jelölt parkolóhelyekkel és aszfaltozott járdákkal.